Måndag

Helgen försvann fort.
I lördags var vi först hos mina föräldrar en stund o fikade, Emanuel blev klippt. Lucas skulle också klippas egentligen men han vägrade.
Därefter åkte vi till svärfars hus där hans särbo bjöd på god mat, alla systrarna var där också o barnens kusiner :)
Spelade en omgång Buzz innan vi körde hemåt strax innan 21.
La barnen o kollade sen lite på film bland annat, lite Notting Hill o lite Borat.
---
Söndagen var vi lika sega som vi brukar, förmiddagen var därför väldigt lugn.
Vid 14 begav vi oss ner mot skolan för att rösta, första gången för mig eftersom jag fyllde 18 först i november samma år som förra valet. Är inte nöjd med hur det hela slutade jag säga..
Aja.
Efter att vi hade varit där gick vi till lekparken för att Lucas skulle få leka av sig lite, o Leija fick gunga för första gången, ganska kul tyckte hon att det var :)
Leija o jag gick sen hem i förväg för att börja med maten, tog ett bra tag för Emanuel att få hem Lucas därifrån, han fick bära honom större delen av vägen hem för han skulle ju tillbaka till lekparken hela tiden.
Under kvällen blev det lite valvaka, så länge jag orkade iallafall, men när jag la mig strax efter 22 såg man ändå hur det skulle sluta.
---
Idag fick jag ligga kvar till 7.30, men inte är jag pigg för det.
Leija har somnat igen o Lucas går runt o spelar på sitt munspel ^^
Ingenting planerat alls idag, lite tvättande blir det nog bara, o roa barnen såklart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0