Måndag morgon

Jag var såklart uppe med tuppen idag, vid halv 7. Nästan så man längtar till tonåren när barnen sover hela förmiddagen ;)
Men jag är ganska pigg nu iallafall, det börjar ju äntligen ljusna ute.
---
Lucas mår helt okej idag, lite slemhosta men inte mer än så. Leija har börjat bli hes, hoppas inte det blir värre.
Hon har precis somnat igen o Lucas jagar katten här. Tänkte att vi skulle äta lite frukost om en stund, om han vill ha något förstås.
Idag händer det ingenting annars vad jag vet, mulet o tråkigt så vi stannar nog inne som det ser ut nu.
---
Blev förresten ingenting med det där boendet jag skrev om förra veckan, var ett hus dom hyrde ut här i Spandelstorp men det var ett par som hann före. Så nu har vi istället satt upp oss som intresserade av 4:or o 5:or i detta området så vi får hoppas att det dyker upp något snart. Vi trivs ju här, men lägenheten känns för liten nu.
---
Nu är jag hungrig i magen så dags för frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0