Gnäll

Borde egentligen lägga mig o vila men ändå fastnar man här, det är hopplöst.
Näsan rinner, och är täppt, och huvudet dunkar. Ingen alvedon o ingen nässpray hemma, perfekt, verkligen.
Jag orkar ju inte åka o köpa det heller, så Emanuel får ordna det på vägen hem sen.
Någon träning blir det inte ikväll, fan, jag som verkligen ville prova på det. :(
---
Leija var lite snorig också igårkväll men det verkar ha gått över idag, även febern var så gott som borta men hon fick en alvedon till imorse. Nu ligger hon o sover, helt slut var hon när vi lämnat Lucas, så hon fick lite mat o sen var det bara att lägga henne så slocknade hon med en gång.
Lucas var helt full med myggbett i ansiktet idag, han fick dom på dagis igår men då syntes dom inte alls lika mycket. Räknade till 9 stycken, i ansiktet bara, stackarn. Dom har något myggmedel som man kan rulla på kläderna så resten av kroppen klarar sig ju. O dessutom hade dom haft myggnät över barnen i vindskyddet när dom sov igår men det verkade inte hålla dom hemska djuren borta ändå.
---
Ut o gå klarar jag inte heller av, min fot är inte ett dugg bättre, går fortfarande på vänstra halvan av den o haltar, så det räcket gott o väl med fram o tillbaka till dagis. Tror att det hade hjälpt med ett par ordentliga skor faktiskt, men man ska ju hitta några också. Men tanke på hur jag o Leija mådde igår åkte vi ju aldrig till Team Sportia, o det kommer inte bli av idag heller.
---
Ska nog lägga mig på soffan en stund nu, tills Leija vaknar.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0