Fredag igen

Umgicks med min mamma igår förmiddag, var iväg i lite affärer o tittade mest. Åt lunch tillsammans här hemma innan jag skulle gå o hämta Lucas.
På kvällen blev det en timmes promenad, till Bastasjö o tillbaka. Har varit ganska skönt väder denna veckan, blåst lite kallt bara.
---
Idag regnar det, men det gör mig inget alls för jag ska ha städdag här hemma.
Hoppas barnen är samarbetsvilliga.
Igår hittade jag anledningen till senaste veckans gnäll hos Leija, det har ju dykt upp en framtand uppe också nu :)
Så 3 stycken har hon hunnit upp i när hon är lika gammal som Lucas var när han fick första.
---
Tänk att det redan är helg igen, så skönt! Denna helgen blir det en runda till Nybro, på söndag tror jag?
Mer är inte planerat för tillfället.
---
Nej, om man skulle dra igång då, när man väl kommit igång med städningen går det bra, men det tar en stund innan man gjort det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0