5 år som förlovade

Ja, tänk va. Emanuel o jag har varit förlovade i hela 5 år nu. Jag är så glad att allt är som det är, o att kärleken fortfarande finns där <3 Väntar bara på att han ska vilja gifta sig också ;)
---
Vi firar med flygande jakob till middag idag, o jag har köpt en liten påse Geisha-choklad o 2 trisslotter. En liten sak bara :)
Ikväll ska vi sen åka o lämna barnen i Jämjö, hos deras mormor o morfar o där ska dom sova i 2 nätter.
Hoppas att det funkar bra med Leija också, men de tror jag :)
Tidigt imorrn kör vi mot Ullared, det ska bli så kul! :D
Det ska inhandlas vinterkläder, julklappar o en massa annat smått o gott.
---
Nu vaknar Leija nere i vagnen så jag ska ta upp henne.
Ha en bra helg nu allihop! :)
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Grattis :D Ha så hiimla kul!

2010-09-30 @ 12:35:01
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0