Snorproblem

Strax efter att jag publicerat senaste inlägget igår somnade Lucas raklång på golvet :P
Han fick såklart inte ligga där länge, vi bytte blöja o gav honom välling så tänkte vi att han kunde få sova i sin säng. Men då är han helt plötsligt pigg igen, så han fick vara uppe till 20, men även då krånglade han o ville inte alls sova.
Konstig unge ;/
Sovmorgon fick man inte heller, han vaknade strax efter 6.
---
Natten har varit lite jobbig, Leija har varit orolig från kl 2, hon är täppt i näsan o snorig så det var därför. Tog upp henne flera gånger så då släppte det en liten stund, sög även ut lite snor.
Innan hon somnade om ville hon ha mat också..
Hon sov inte länge förrän hon började igen, så denna natten har varit ganska lång för min del.
Dessutom är tand nr 6 på väg upp så den ställer väl till det också.
---
Jag tränade på förmiddagen, intervaller idag också, plus planka o sidoplanka. Den sistnämnda orkade jag knappt kan jag säga, har visst inga muskler alls där ;P
Barnen var snälla o tittade på, o Lucas hjälpte mig att torka svetten när jag var klar ^^
Annars har det inte hänt något idag, Lucas hoppas över middagsluren idag också verkar det som, han sitter o kollar på Pingu nu o vill absolut inte sova. Så vi provar väl idag också då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0