Vår helg

Här har inte blivit mycket skrivet i helgen, desto mer att skriva nu...
---
Börjar i fredags.
Mamma var här en sväng på dagen, annars hände inte mycket mer.
Vid 18 gick vi till Maxi o handlade lite gott, var hemma igen 19.45 så det blev välling till barnen o i säng med dom.
Plockade sen fram godis o chips o kikade på Idol. Synd att Alice hoppade av, men jag har fått en ny favorit, nämligen Linnea :)
---
Lördagen fick jag lite sovmorgon, eller ja, jag fick ligga kvar iallafall. Somna om kunde jag inte riktigt för det är aldrig tyst när barnen är vakna såklart :P
Vid 9 tog jag mig upp så vi kunde äta frukost.
Blev sedan en ganska lugn förmiddag. Åkte hem till mina föräldrar efter 14 där vi bjöds på god middag o paj med glass. Klockan tickade på o vi begav oss hemåt när den närmade sig åtta.
Resten av kvällen spenderades sen framför tvn, kollade nästan klart på Juno, var inte mycket kvar när jag la mig men man tröttnar ju på alla dessa reklampauser :/ Har ändå sett den innan så det var inte hela världen.
---
Söndagen fick Emanuel sovmorgon, tittade på Micke o Molle 2 som visades på kanal 5 på morgonen. Var ganska sega hela dagen men vid lunch tränade jag lite, fick hoppa av orbitreken när jag hade 3 min kvar för då började jag må illa av någon anledning. Satt o vilade ett bra tag innan jag gjorde plankan också.
Vid 15 ringde ett par ifrån Kalmar o ville kika på vagnen så då blev det fart på oss, var tvungna att städa upp lite här. 16.30 var dom här o vi blev av med vagnen, inga problem alls :)
När dom åkt beställde vi varsin kebabrulle o en pizza till Lucas. Det var inte helt fel.
Efter maten fick vi besök av svärmor några timmar :)
Lucas har förresten varit dålig hela helgen, igen. Hostat mycket o haft problem med andningen så det var tur att vi hade Bricanyl hemma nu så det underlättar lite för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0