Sovmorgon

Idag var mina barn riktigt snälla. Lucas vaknade visserligen strax efter 5 men då tvingade jag upp Emanuel som gav honom välling o sen somnade han faktiskt om igen. Leija sov till 6.30 idag, rekord. Visserligen somnade hon inte förrän 21 igår, väldigt gnälligt när vi skulle lägga henne.
Efter lite mat somnade hon om igen, till 9 :)
Men Lucas kom upp vid 7.50 så då gick även jag upp. Jag fick ligga en timme längre än vanligt iallafall, o dessutom sova hela natten.
Lucas är lite bättre idag, men han fick en dos Bricanyl imorse också.
Ska nog hålla honom hemma från dagis denna veckan, dom ska ändå ha stängt på onsdag så han missar bara två dagar.
---
Dagen nu blir lugn, efter middagen ska vi iväg o köpa bilstol till Leija, för pengarna vi fick för vagnen igår.
För er som behöver ny bilstol kan jag tipsa om att Babyproffsen har rea fram till sista Oktober, därför passar vi på nu. Det lutar åt en likadan som Lucas har, Acta Graco Cosmic Comfort :)
Efter det får det bli veckans storhandling så man har det avklarat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0