Trevligt besök

Idag har vi haft besök av underbaraste Elin o förhoppningsvis hinner vi med ännu en dejt innan hon åker tillbaka till Örebro på söndag. :)
Barnen sov i över 2 timmar idag, antagligen körde Elin slut på dom båda ordentligt. Jag hade ju haft chansen att vila en stund också efter att hon åkt men jag trodde ju att Leija skulle vakna när som då.
Aja, det är lätt att vara efterklok ;)
---
Har tagit hand om disken o ska strax börja med middagen också, ingen fantasi idag så det får bli klyftpotatis, rotfrukter o schnitzel med beasås. Inget man äter mitt i veckan kanske men det får bli så.
Tänkte ta en långpromenad ikväll istället för träning, börjar kännas enformigt att bara stå på Orbitreken.
---
Ringde dagis imorse o sa att Lucas stannar hemma resten av veckan, lika bra. Trots att han är ganska pigg nu, han hostar endel bara.
Leija är snorig, men inte mer än så. Jag mår bra för tillfället, imorse kändes det som att jag höll på att få ont i halsen, o täppt i näsan var jag, men det är som bortblåst nu.

Kommentarer
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

Idag fick michelle gå i affären och handla själv med sin gammelfarmor ta de hon ville ha så hon handlade puffar,fil,kräm och en risifrutti, och sen åt hon lite av varje i det hon fick. och när hon ätit fick hon efterätt. Och när jag sen gjorde Middag så hör och häpna hon åt en hel portion :O som hon inte gjort på hur läääänge som helst. så ja vet inte vad som hände riktit. men får väl se hur morgon dagen är.. Svårt de där med dessa perioder då de intew äter man mår ju dåligt själv när de inte äter liksom.



Jag läste nånstans att man iaf inte ska berömma dem när dom äter för det är en normal vardags sak så de är inget man ska berömma osv, så kanske hjälpte genom att man bara ignorerade henne lite idag?! ja vet faktiskt inte..

hatart iaf..



Har du kontakta bvc för att Lucas inte äter ordentligt??



kraaaam

2010-10-06 @ 21:19:50
URL: http://saraboberg.com
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

aa vi får väl se men antar att denna matknölighet är endel utav 3års trottsen hon tror hon ska få som hon vill, men här hemma är det alltid jag som vinner så där kommer hon ingenstans. men jobbigt är de

2010-10-07 @ 09:10:16
URL: http://saraboberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0