Tisdag

Hej på er.
Soligt o fint idag, men vi sitter inne :/
Lucas är ju inte pigg än, o nu har han dessutom blivit täppt i näsan. Satt o läste i Vi Föräldrar som kom igår, o där stod lite om RS. Kan mycket väl vara det Lucas har, att jag inte tänkt på det innan.
I hans ålder är det ju inte farligt så sett, han har ju fått Bricanyl så när han har problem med andningen får han ju det. Men där har vi en möjlighet.
---
Det blev en bilbarnstol till Leija igår, likadan som Lucas har, fast i lila. Enda färgen dom fått in, men den var fin :)
Blev lite trångt i bilen nu bara, eftersom vi har airbag fram så kan vi inte ha någon stol där, utan nu har vi Leijas bakom förarsätet o Lucas bakom passagerarsätet. Har planer på att köpa ny(begagnad) bil inom kort så därför har vi inte heller plockat bort airbagen.
Handlingen efteråt gick rätt okej också, Lucas hade massa spring i benen bara så det var lite jobbigt att hålla koll på var han var också, o dessutom så skulle han ju springa omkring med min handväska. Jag fick absolut inte hålla den själv. Fick han syn på något annat roligt ställde han ifrån sig väskan så därför gillade jag inte riktigt att han tvunget skulle ha den. Men vi var ju trots allt två som kunde hålla koll.
---
Just nu sitter jag mest o väntar på att kunna börja träna, var inte så längesen jag åt.
Hoppas att Leija sover ett tag till så jag hinner det innan hon vaknar bara, sitta själv är nämligen inte så populärt för tillfället. Lucas kollar på Pingu o äter smörgås men även han ska sova snart tänkte jag.
Sen ska jag ringa o beställa klippning, o försöka hinna ringa Lund under telefontiden mellan 13-14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0