Tidig morgon, som vanligt

La en handduk under Leijas madrass igår så hon kom upp högre med huvudet, o hon sov hela natten :)
6.15 ville hon ha mat, o somnade sedan om igen, får se när hon vaknar.
Jag hade gärna också sovit men Lucas går ju upp lika tidigt som vanligt.
---
Funderar på att ta ett litet städryck såhär på morgonen, om jag orkar.
Runt 10 ska vi hem till Sandra o Robin o hälsa på, var några veckor sen vi sågs nu.
Sen får vi se om mamma o mormor kanske kommer o hälsar på när vi kommit hem igen.
---
Klippningen igår blev bra, men jag måste färga det också, nu kom ju det "råttfärgade" fram ännu mer.
Velar fortfarande om jag ska blondera o sen ha i bruna slingor, eller färga brunt o ha i blonda slingor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0