Seg måndag

Idag är det en sån där riktigt seg dag, då jag hade gjort allt för att få ligga kvar i sängen.
Men morgonpigga barn som man har kan man bara drömma om det.
Leija brukar iallafall numera sova hela nätterna, mellan 20-6 så jag ska inte klaga. :)
---
Igår var vi hemma hos svärfar på middag tillsammans med Emanuel systrar, Lucas fick busa av sig lite med kusin Wilma. Vi åkte hemåt strax innan åtta o fick barnen i säng sen kollade vi på Ensam mamma söker o lite Indiana Jones.
---
Det händer inte mycket här idag, jag går o plockar lite bara, o ska väl ta en sväng med dammsugaren också.
Leija sover nu o Lucas kollar på kio (pingu), han har lite egna ord för vissa grejer :P
Se om jag lyckas få honom i säng om en timme, igår skulle han absolut inte sova, vi provade lägga honom 3 gånger o sen lät vi honom leka istället. Efter en kvart är det sedan tyst där inne o Emanuel smyger in o hittar honom sittandes i sitt tält. ^^
Så trött var han ju, o lite envis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0