Ny vagn

Svärfar verkar inte ha kommit hem än så datorn är kvar här.
Var bara tvungen att berätta att Leija har fått en ny vagn :)
Vi gick till Babyproffsen idag, skulle kolla lite på vad vi skulle leta efter begagnat eftersom vi inte ville lägga ner så mycket pengar. O då hittar vi istället en blommig Teutonia Mistral S på rean, som både Emanuel o jag fastnade för.
Men han var fortfarande lite tveksam så vi gick o fikade på Matkult o sprang in en sväng på Maxi, så jag hann tjata lite till. O på vägen hem gick vi förbi där igen, o gick in o köpte den :)
Turades om att köra den på hemvägen, är supernöjd hittills. Till den fick man även regnskydd, vindskydd, mjuklift som kan göras om till åkpåse o en tillhörande skötväska.
---
Är någon intresserad av att köpa vår Emmaljunga City Cross så hör av er, har haft den till båda barnen o varit supernöjd men nu kände jag att jag ville byta. Den är fortfarande i jättefint skick!

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Det är ju en Teutonia Mistral S vi har :D Blommig vagn, hur ser dom ut? Dom vagnarna är superfina & supersköna att köra! Vi ska dock sälja våran snart, för den tar för mkt plats i bilen, och Maja har ju blivit så pass stor att hon kan ha en endast en sån här framåtvänd vagn!

2010-10-09 @ 21:19:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Du får leta på nätet efter en bild då ;) nyfiken!

Yes, vi har en -10 :)

2010-10-09 @ 23:09:13
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kan du lägga ut någon bild på city crossen samt vad som ingår och pris =)

2010-10-10 @ 13:55:43
Postat av: Maria

du har en utmaning på min blogg :-)

2010-10-14 @ 18:04:52
URL: http://malabuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0