Minusgrader

Tack ni som kommenterade i föregående inlägg, är just nu mest inne på en p-stav faktiskt.
Ska fundera lite till.
---
Igår kväll var vi o köpte vinterkängor o allvädersstövlar till Lucas, o tur var väl det för inatt frös det på så han fick använda sina kängor på dagis idag. Samma modell som han hade förra året, med goretex.
Dyrt blev det ju såklart menmen.
Träning blev det igår kväll också när vi fått barnen i säng, så jag tittade på Bonde söker fru samtidigt. Går lite lättare när man har något kul att kika på. Som vanligt helt slut efteråt men det är så härligt :)
Ikväll får det bli promenad istället tänkte jag, brukar varva varannan dag träning o varannan promenad.
---
Lucas är alltså på dagis idag, sista dagen för denna veckan.
Jag tog det ganska lugnt på morgonen men sen framåt lunch blev det fart på mig o jag har både dammsugat o torkat golven. Hallen sparar jag tills vi har hämtat Lucas annars ser det likadant ut där igen :P
Leija sover nu igen, sen en halvtimme tillbaka, får snart väcka henne för vi måste bege oss om 20 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0