Fredag

Under gårdagen hann vi med att hälsa på Sandra o få besök av mamma o mormor.
Jag var dessutom på Lindex när vi ätit middag, mamma hade köpt en overall till Lucas som var för stor så jag var o bytte den, o köpte Leija en ny overall. Den vi köpte i Ullared är lite för tunn för att ha sen när det blir riktigt kallt. O så blev det en vanlig vit baströja o en bh till mig, hade ju 30% på ett damplagg, ett underklädesplagg o ett barnplagg, så det blev 200 kr billigare :) Köpte ett rosa-band också, har inte blivit av innan men nu har jag också bidragit.
---
Morgonen har varit som vanligt, tidig, men är ganska pigg ändå.
Emanuel kom hem o åt frukost med oss innan eftersom han var i närheten.
Har en maskin tvätt igång o ska strax gå o duscha tänkte jag.
Vid lunch går vi nog till affären o köper lite gott, när Lucas ändå ska sova.
Blir lite god mat idag också, fläskytterfilé med klyftpotatis o beasås :)
Måste ju fira att det är fredag såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0