Äntligen helg

Hej på er!
Nu har vi kommit till den där underbara helgen igen :)
---
Igår var jag o barnen inne i stan med Elin, åt lunch på Åhléns. Beställde hamburgare o pommes, men den där trotsiga lilla pojken rörde inte maten överhuvudtaget. O sånt äter han alltid i vanliga fall.
Han är helt förbytt, bara pip o gnäll. Efter lite gnällande köpte jag en muffins till honom istället, o nej, jag brukar inte ge med mig så lätt, men när man sitter på en offentlig plats så vill jag inte ha honom gapande o störa alla andra gäster.
När vi var klara där gick vi till Hemmakväll där jag hyrde några filmer o köpte en påse godis. O även där var Lucas helt förbytt, han skulle plocka i godiset med händerna o skulle riva ner filmer osv. Känner inte igen honom alls.
Han har ju iofs inte varit på dagis denna veckan så han är kanske lite extra jobbig för det :/
O han åt såklart ingen middag hemma heller sen, lite chips fick vi i honom (åt tacogratänng som vi har tacochips till).
Välling dricker han oftast också, blir 2 flaskor varje dag, det är väl den enda näringen han får i sig typ.
---
Idag tänkte vi gå en runda, kanske förbi babyproffsen, en sväng till kappahl o lite så. Solen skiner på oss idag iallafall o det uppskattar vi :)
Detta blir sista inlägget på ett litet tag, ska troligtvis lämna tillbaka svärfars dator idag, så vi får se när Emanuel lyckas få igång våran.
Ha det superbra så länge!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0