Vi har att göra iallafall

Fullspäckad helg, som även hela veckan kommer bli.
---
I lördags fick jag sovmorgon, Emanuel gick t.o.m upp innan Lucas vid 7.30 medans Leija o jag sov till 9.
Det var inte fel :)
Fixa iordning oss, packa väckor o sen iväg o lämna Leija hos faster Emelie o Lucas hos morbror.
Vidare till Ikea, efter många om o men.
Hittade vad vi skulle o lite till, blev ingen ny lampa till vardagsrummet men det gör inget.
Körde i Burger Kings drive-in på hemvägen o åt maten i bilen istället.
Sen var det först hämta Lucas i Jämjö o slänga av en byrå som mamma beställt av oss, vidare hem o lämna av allting, lämna släpet på Q8 o sen blev Lucas o jag avsläppta på Maxi där vi gick o tittade på leksaker medans Emanuel hämtade Leija. Köpte såklart lite chips o godis också ;)
---
Söndagen var det flytt som gällde, Lucas skulle byta sovrum med oss så det tog ju ett tag o vi är långt ifrån färdiga heller, men hans säng o alla leksaker är på plats iallafall. Ikväll ska vi sätta ihop sängramen till vårt rum, o om vi klarar av det någorlunda snabbt tar vi nog tag i byrån också. Dessutom ska vi storhandla ;/
---
Blir stressad bara jag tänker på hur denna veckan kommer se ut, det ska putsas fönster, bakas, städas, julpyntas, få hembesök av BVC o dessutom har jag hela badrummet fullt med tvätt o en alldeles för liten torkställning så jag kan ju inte ta mer än högst 2 maskiner per dag.
Ska skriva handlingslistan nu, mycket som ska kommas ihåg idag.

Kommentarer
Postat av: Emeli

Svar:

Tack! Blev riktigt nöjd!;)

Jordnötssmöret heter "SKIPPY Krokant" Det ser ut såhär:



http://www.mediabanken.se/HemkopWebService/Image.aspx?opvno=6dOIZCzFdY%2BwNM3FmB3GTA%3D%3D&itype=jpg150p



Den finns på Maxi och City Gross vad jag vet!;)

2010-11-22 @ 21:50:49
URL: http://emeliii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0