Rumphasare

Har upptäckt att Leija nog blir en rumphasare, som jag hela tiden trott.
Satte henne bredvid Lucas fåtölj o när jag kollade till henne så var hon helt plötsligt framme vid tv-hyllan.
Samma sak nu, hon är framme igen efter att jag flyttat tillbaka henne. Det går inte särskilt fort när jag kollar, men så fort jag tittar bort är hon framme. Kul att det händer något nu :)
Hon försökte dessutom ställa sig upp mot Lucas fåtölj innan men då fick jag komma till undstättning annars hade hon åkt i golvet, hon stod liksom på sidan, med bara fötterna i golvet. Svårt att förklara.
Hon försöker iallafall o det tycker jag är kul :)
---
Jag har bjudit hit mamma o pappa på middag idag så jag slipper sitta "själv". Det är ganska ensamt även med två barn hemma på något vis. Får se om John följer med också, det vet man ju aldrig.
---
Lucas hade slocknat på dagis efter lunchen så han hade fått sova en halvtimme, tror att han ska klara sig på det faktiskt. Han är pigg o glad nu iallafall så det är skönt.
Leija fick precis lite mat o nu har hon somnat så nu ska jag hänga tvätt, slänga in en ny maskin, diska o plocka lite.
O sen värma på maten, det blir rester idag ;) Gjorde lasagnette igår, o det blev väldigt mycket över, men jag tror inte mamma o pappa bryr sig. Det var lika gott idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihihi... hon gör som Wilma då!! =) Wilma kröp ju först när hon kunde gå! haha Det fungerar ju på så vis med!!

2010-11-13 @ 21:52:41
URL: http://cakedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0