Sluta med middagssömnen?

Lucas sov inte på hela dagen igår, o trots det höll han sig pigg o glad fram till läggdags vid 20.
O han vaknade inte förrän 7.30 imorse dessutom, så får det gärna fortsätta.
Jag sa att dom kunde hoppa över hans middagssömn på dagis idag om han är pigg så får vi se hur det funkar.
Han var glad att komma till dagis iallafall, som alltid, han hade inte tid att säga hejdå när jag skulle gå, men när jag precis skulle öppna grinden o gå ut så kom han springande o skulle ha en kram ^^
---
Idag ska Leija o jag storhandla, har precis skrivit färdigt listan nu. Egentligen skulle vi varit iväg tidigare men Leija somnade i babysittern så jag lät henne sova en stund. Nu verkar hon vakna till så det är lika bra att ge sig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0