Rubrik

Satt här o började fundera på vad jag ska hitta på för mat imorrn, brukar alltid göra något lite godare när det är fredag.
Men så kom jag på att Emanuel o jag faktiskt ska ut o äta :D
Det blir min födelsedagspresent från honom, o det ska bli så gott, o mysigt :)
Svärmor ska vara här så länge så hon lägger barnen o sådär.
Inte varje dag man äter på restaurang så man njuter alltid lite extra när det väl händer.
---
Förutom det funderar jag lite på lördag, ska bjuda på tacos så jag skriver ner olika tillbehör osv så jag vet vad jag ska handla.
Ljusstakarna är uppe, förutom den jag brukar ha i köket för jag kom på att den var sönder ;(
Så även det ska inhandlas.
Snön yr fortfarande utanför, hoppades att det skulle avta när jag snart ska hämta Lucas igen så att det skulle gå lite lättare fram o tillbaka, men inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0