Naturdiet

Jag har förresten gått o blivit förkyld, eller nåt. Är tjock i halsen o täppt i näsan o allt det där roliga.
Så därför blir det ingen träning denna veckan, istället köpte jag Naturdiet-shaker igår som jag ska leva på t.o.m fredag tänkte jag. Köpte päron o smultron/vanilj o dom var riktigt goda båda två, lite konstig eftersmak men annars kanon :)
Just nu känner jag att jag har bråttom med att gå ner några kilon, för om en månad ska vi till Ronneby Brunn med Emanuels jobb, julshow med övernattning o gratis inträde till spa. Så om jag ska få för mig att visa mig i bikini behöver jag bli av med lite till. O allra helst hade jag bara velat slita bort det där fula ärret jag har på magen också ;(
Nu har vi iallafall sökt ersättning för det, det är under utredning o tar visst en himla tid, ska väl in o ta bilder o så också framöver. Hur som helst, får jag ersättning tänkte jag kolla upp var o pris på att få bort det eller göra det finare för det är verkligen något jag mår dåligt över. Ja, så är det. Alla kan inte vara perfekta ;P

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Ersättning för ärret? Hur har du fått det?

Jag köpte smultron/vanilj förra veckan, inte såå god :P

2010-11-02 @ 14:29:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0