Gardinerna uppe

Nu har även vi fått snö! :) O jag klagar inte, bättre än allt regn som kommit de senaste dagarna.
Visserligen inte roligt när det fryser, om man nu är ute på vägarna, vilket jag undviker.
---
Julgardinerna har åkt upp nu, iallafall i vardagsrummet o Lucas rum än så länge.
Borde putsa av fönstrena litegrann också men det hinns inte med innan Lucas ska hämtas.
Jag har precis fått i mig lite lunch nu, rostade mackor o varm choklad fick det bli, inte alls nyttigt men just denna veckan orkar jag inte bry mig av någon anledning. Juletider är ingen bra tid heller när man vill gå ner i vikt för jag har svårt att motstå allt gott godis, som knäck t.ex. Får vänta ett par veckor till med att göra det då med andra ord ;)
---
Idag blir min lilla prinsessa 8 månader <3
Har tyvärr inte fört över några bilder från kameran på ett tag, kanske gör det senare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du klarar dig utan godis! Jag och syster Emelie tog i hand på att vi skulle klara det fram till jul! Nu är jag upe i 1 vecka utan godis och kakor och jag trodde nog att det skulle vara värre än så här! trodde att jag skulle få huvudvärk och känna mig sjuk osv. På julafton ska jag frossa! (eller så är man inte sugen alls!) hehe



Kram

2010-11-25 @ 08:15:03
URL: http://cakedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0