Fredag

Godmorgon, här är vi igång sen lite mer än en timme tillbaka. Men jag var nöjd över att få ligga så pass länge ändå. 7.20 vaknade Leija o så länge har hon aldrig sovit i ett sträck. Så när jag gick upp för att göra välling kom även Lucas upp.
---
Leija ålar omkring här på golvet, hon började lite smått häromdan o nu har hon börjat få upp farten, drar sig fram med händerna o sparkar med ena benet. Hon vill ju följa efter brorsan vart han än går så han har henne efter sig hela tiden stackarn. Oftast tycker han såklart det är kul, men ibland vill man ju vara ifred.
7:e tanden kom upp igår, nu hoppas jag att det är lugnt ett tag för jag vill ha en glad liten tjej ett tag.
---
Lucas mår mycket bättre nu, o gjorde egentligen redan igår men han fick vara hemma från dagis iallafall.
Hade mamma o John på besök en stund på dagen, fikade på lite frallor.
Annars har det inte hänt så mycket.
Idag blir det storstädning o tvättning, har en maskin sängkläder inne just nu som strax är klar, men mer blir det.
När jag sedan har fått i mig lite frukost tänkte jag ta dammsugning o torkning av golv, när jag får lust ;)
Hoppas att den infinner sig någon gång under dagen.

Kommentarer
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

Heeej på er hoppas helgen är bra =) måste fråga hur prinsessan sover på nätterna?? just eftersom våra kottar är så jämngamla :P Alexander vaknar 1-3 gånger per natt sen en tid tillbaka.. tänkte om de var nån utvecklingsfas kanske hehe :P



tänkte på de här om dagen att de är kul att vi följt varandra sen vi var gravida första gången och att kottarna då föddes på samma dag och sen nästa gång vi är gravida skiljer de 4a dagar på kottarna bara hehe :P

2010-11-20 @ 22:02:25
URL: http://saraboberg.com
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

efter mkt om och men somnar han om oftast efter att ha fått lite välling haha men hungrig är de ingen risk att han egentligen är så ma nhar väl kommit in i en ond cirkel eller nått kanske eller så är de för de är så mkt runt omkring oss just nu som gör att han blir störd med, för han känner väl på sig att de är nått som kommer hända och att ja kanske är stressad :/



haha ja förstår han satt där och muttrade för fan dom miljonerna skulle ha vart nått.. gahh vill med vinna så mkt pengar ju!!!



jadå de går bra i allt packande men ja må säga att de blir rörigt när man packar själv och har kottarna hemma haha ligger skaer överallt osv haha men huvudsaken de blir packat ;)

hoppas de går bra för er idag och fixa med rummen :D kraam

2010-11-21 @ 10:38:15
URL: http://saraboberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0