Dagisplats

Nu har jag precis sökt dagisplats åt min lilla Leija, till 1:a Augusti. Tänkte att det var lika bra att ta tag i det så fort som möjligt, nu blir det ju precis 9 månader innan som man får söka.
Samma avdelning som Lucas är på blir det, o jag räknar med att hon kommer in med tanke på att det är syskonförtur, men vet även att ett annat syskon också ska börja då.
Jag tror inte det blir några problem :)
---
Idag är det regnigt o blåsigt, träden har blivit så gott som kala bara under natten.
Vet inte riktigt vad jag tycker om hösten egentligen, jag älskar visserligen att ha massa ljus tända men samtidigt känner man sig så nere när man kollar ut genom fönstret.
Lucas fick vara inne o leka på dagis nu på morgonen, dom skulle vänta lite med att gå ut.
Så Leija o jag satte oss ner en stund vi också, fastnade där i över en halvtimme, pratade med en annan mamma o vi pratade lite om att jag o barnen skulle följa med dom till öppna förskolan på fredag. Det hade varit superkul, jag behöver ju komma iväg o öva upp det sociala (som jag inte har).
Jag har ju alltid varit blyg, o jag hatar det. Visserligen har det blivit lite bättre sen jag fick barn men absolut inte tillräckligt. Det är ju därför jag inte gått på öppna förskola eller mammaträffar något nu. O det blir ju inte bättre av att undvika såna situationer, det vet jag, så nu får jag allt ta mig i kragen!

Kommentarer
Postat av: Åsa med Lovisa o Emmy

vi får ta o synas nån dag?! :)

2010-11-03 @ 16:21:43
Postat av: Fia

Jag ska med söka dagisplats snart. Vart har du dina? Jag vill ha wilma på spjutsbygd har hört att de ska vara bra... :)

2010-11-04 @ 12:38:45
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja det är väl 9 mån innan man ska ha plats? Vi ska ha 15 aug, så vi söker 15 nov... :)

2010-11-04 @ 19:11:28
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja <3

Bra att vara ute i god tid :)



Du är utmanad på min blogg!

2010-11-06 @ 20:40:16
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0