Det fina vädret fortsätter

Vi är fortfarande mycket ute o njuter av vädret.

I lördags spenderade vi hela dagen i Buddevik på Ytterön, var där vid 9, åkte hem vid 17.
Grillade lite kött till middag som vi åt med potatissallad.
En underbar dag hade vi, Lucas var nere vid vattnet så gott som hela tiden. Sov i vagnen en timme sen var han igång igen.
Jag tog mitt första o andra dopp, lite kallt men samtidigt så himla skönt att svalka av sig.
Röd hann jag också bli under dom timmarna, smörjde bara in ryggen.
Leija sov större delen av dagen, under parasollet, där sover hon som bäst. Mycket skönare än i vagnen.

Söndagen var vi hemma hos mina föräldrar en sväng, Lucas badade i sin lilla pool. Åt middag där o sen åkte vi vidare för att fira Emanuels syster som blev 17. Åkte hemåt vid 20.

Igår, måndag, blev det stan. Vi lämnade av Lucas hos svärmor o Micke, han fick åka med dom till Nävragöl.
Orkar inte gå i stan med syskonvagnen så det fick bli så, men det gick ju toppen. Roligare för honom också.
Vi hittade det vi skulle iallafall, kläder till bröllopet för Emanuel o ett par sandaler till mig.
Åkte hem, gav Leija mat, packade badkläder o lite annat o åkte sen uppåt Nävragöl vi också.
Där blev det lite korvgrillning o bad i sjön. Kan säga att det var ljummet! Knappt svalkande.
Myggbitna blev vi allihop igår, t.o.m Leija som vi försökte hålla i vagnen under myggnätet hela kvällen. Hon var bara uppe när hon skulle äta, men dom kom visst åt henne ändå :/
Även denna kväll åkte vi hemåt vid 20.

Idag har vi varit hemma, varit molnigt nästan hela dagen, men ändå runt 25-26 grader. Blev storhandling iallafall, bättre att göra det en sån här dag. Annars har det varit lugnt idag, jag har varit dötrött hela dagen av någon anledning. Leija sov ändå bättre än hon brukar inatt, somnade vid 21 igår kväll o vaknade först vid 3 för första målet.
Längtar nästan tills det är läggdags, så trött är jag ;P

Imorrn får vi se vad vi gör, jag ska iallafall klippa mig vid 14, o förhoppningsvis träffa Sandra.


Lite bilder ifrån kvällspromenaden förra veckan, o lördagen i Buddevik.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0