Ölands djurpark

Vi fick en riktigt bra dag på Ölands djurpark igår. Vädret blev kanon, varmt o skönt :)
Lucas gillade nog badlandet mest, trots att han inte vill blöta ner sig mer än till knäna :P
Emanuel o jag hade superkul iallafall, åkte både karuseller o vattenrutschbanor, medans mamma o pappa passade barnbarnen.
Jag provade åka lilla berg o dalbanan med Lucas, han verkade lite skeptisk redan från början o satt bara knäpptyst, men efter den lilla nerförsbacken ville han inte åka mer o grät hela andra varvet. Lilla gubben ^^
En liten fegis har vi. Mamma o pappa åkte sagotunneln med honom o då hade han visst suttit o pratat o allt hela vägen så den var väl bättre för honom.

Vi avslutade dagen på Burger King i Kalmar, efter en toppendag.
Leija skrek hela vägen mellan Öland-Kalmar o Kalmar-Karlskrona. Stannade en stund i Torsås för att trösta henne, fick ta av henne alla kläder för hon var helt svettig. Efter det var hon nöjd ca 5 min sen började hon igen.
Hon verkar inte alls gilla att åka bil längre. Lucas höll sig vaken hela vägen hem, antagligen pga Leija.
Kom hem lagom till 20 när sista avsnittet av Ugly Betty började, så sorgligt att det inte kommer fler :(
Lucas kom i säng som han skulle men Leija var uppe till 21.
Trötta efter en lång dag sov vi iallafall gott allihop, Leija åt första gången vid 5.

Här är lite bilder från våran dag.





























Kommentarer
Postat av: Maria

Å vad mysigt ni verkar ha haft det.



Vincent är likadan.. han gillar inte att åka bil utan han skriker i massor och nästan inganting hjälper. Ibland får jag knäppa loss mig själv och sitta med bröstet i munen på honom för att han ska lugna ner sig. Vet inte vad det är för han får sitta utan kläder så fort det blir lite varmt

2010-07-29 @ 09:45:39
URL: http://malabuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0