Sol o bad

Nej, jag hade faktiskt inte tackat nej till lite regn nu.
Man rinner ju bort i denna värmen.

Igår hade vi en heldag ute på Ytterön med svärmor. Solade o brände ryggen för första gången denna sommaren, badade 3 gånger. Där ute är riktigt skönt att bada också, för det är kallt o blir därför svalkande. På många ställen är det ju annars nästan ljummet i vattnet nu o det är faktiskt inte skönt.
Var där mellan 10-18 typ, så det blev grillning av hamburgare och korv. Avslutade med ett bad innan vi åkte hemåt. Misstänker att Lucas brände sig på en humla när han sprang bland en massa klöver, helt plötsligt blev han ledsen o ville inte riktigt gå på den ena foten. Såg ingenting konstigt då o när han fått på sig skorna var allt bra. Men hemma gick han o haltade o då såg vi att han blivit lite svullen under ena foten o nästan lite blå.
Nu på morgonen var allt iallafall bra med foten, syns ingenting o han har inte ont, men däremot har han fått feber nu på eftermiddagen så jag anar att det har ett samband.
Han har fått en alvedon nu iallafall så vi får se om det blir bättre.

Idag har jag äntligen träffat Sandra! :) Blev nån timme på stumholmen innan vi begav oss upp på stan för att äta på glassiären. Idag tog jag superknäck och kanelbulle o jodå, den var god. Leija var duktig o sov hela tiden.
Gick sen till Åhlens o kikade lite o sen till Bokia där Sandra köpte de första två böckerna i Twilight-serien. Tänkte låna dom sen när hon läst ut dom :)
Efter det följde vi med henne hem för att kolla på deras lägenhet o hälsa på Sunes mamma o bror.
Först då vaknade Leija så hon sov ett bra tag.
Nu är vi iallafall hemma hos våra prinsar o Emanuel håller på med maten, korv stroganoff.

Ikväll blir det lite fredagsmys, imorrn en sväng till svärfar o på söndag hem till mina föräldrar för att fira att dom börjat sin semester. Fullspäckad helg alltså :)
Puss o Kram






Kommentarer
Postat av: Maria

hehe ja liite nyfiken får du vara. Men du är inne på rätt linje om man säger så ;-)



Jag e såå glad iaf. Du får se på måndag...



Vad jobbigt med bin och hummlor. Jag e rädd att Dante ska bli stucken för han är ju inte rädd för dom iheller utan han ska fram och peta på dom.. dumma unge :-)



Jag gillar din vagn, vi har ju en mycket äldre model av babytravel men den duger men din har jag trånat efter läänge. Mysigt det ser ut med två små gullungar brevid varandra

2010-07-16 @ 21:14:39
URL: http://malabuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0