Sara och Daniels bröllop

Snabbuppdatering bara, märks att vi har fint väder o att dessutom Emanuel har semester för det hinner gå ett par dagar innan jag skriver nu.

Torsdag, fredag blev det lite förberedelser inför bröllopet, slinga håret o fixa naglar osv.
O igår var det äntligen dags. Daniel och Sara skulle bli man o fru.
Så himla fina var dom.
Lucas var inte särskilt lugn i kyrkan, trots att vi mutade honom med två tablettaskar.
Han kunde inte riktigt vara lugn o tyst som vi hade önskat. När det skulle sjungas psalm började han på Bä bä vita lamm o varje gång en låt avslutades började han klappa händer o utropa "jaaa". Man kunde ju inte hålla sig för skratt heller, men pinsamt var det. Barn är barn, så är det bara. Undrar hur det ska gå på dopet när han ska stå framme i kyrkan.

Fan vad varmt det var igår förresten, tror att det var uppe i 35 grader.
Festen efteråt var super, god mat o god fika o mycket kärlek såklart.
Vi var hemma vid 3, egentligen borde jag inte kört då för jag var dötrött, kunde slutat illa. Men vi tog oss hem o inget vilt såg jag heller tack o lov. Båda barnen sov i baksätet o Emanuel satt bredvid o snarkade.
Väl hemma ville ju Leija ha mat så jag fick inte sova med en gång, men det tog inte många sekunder när jag väl lagt huvudet på kudden.

Gick upp med Lucas vid 9. När Emanuel kom upp gick jag o la mig igen o gick upp igen vid 12, då kände jag mig ganska utvilad.
Lika varmt idag också, just nu har vi ca 30 grader på balkongen, i skuggan.
Har varit iväg o badat med min lilla familj o svärmor o Emanuels syster. Var tvunget idag, riktigt skönt o vattnet o ganska behagligt på land också för där blåste lite.
Beställde pizza när vi körde hemåt för jag orkade inte laga någon mat idag.

Lite bilder ifrån bröllopet:
























Kommentarer
Postat av: Maria

Hej ja vist va dom vackra det var en och annan tår som jag fällde :-) Det var kul att träffa dig med även om det inte blev mycket pratande. Leija var ju super söt i live med haha och Lucas var ju en riktig charmis tycker jag.



Får jag låna två bilder av dig?

2010-07-11 @ 23:03:43
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: Elin

Va underbart med bröllop :) För den delen är dina barn supersöta <3

2010-07-12 @ 10:44:08
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Tävla om namnnappar till dina barn på min blogg. =) http://familjenlonnfeldt.blogg.se/2010/july/tavling-sponsrad-av-namnnappense.html#comment

2010-07-12 @ 15:56:48
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

haha nee precis man orkar ju inget i denne värme tur de kommer en höst då man får slita arslet av sej med att gå ner haha ;)

2010-07-16 @ 09:26:09
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0