Handling

Jag sa ju att den andra tanden var på gång, o idag var den uppe så nu slipper hon lida av dom iallafall.
Dröjer nog ett tag till nästa nu tror jag.

Idag har vi farit runt i hela Karlskrona typ, på jakt efter en flytväst till Lucas. Till slut hittade vi en iallafall. Leija har vi redan en till.
Blev storhandling på Maxi också. Fixade mat direkt när vi kom hem sen körde jag iväg igen.
Köpte lite kläder till barnen på Lindex o letade efter napp 2 till Mams flaskor men dom var slut på både Coop, Maxi o Willys :/ Har en 2:a hemma iallafall, o Leija äter mer när hon äter ur den så jag tänkte att jag skulle ha en till eftersom jag har två flaskor till henne. Men jag får väl kolla nästa gång vi ska handla också.

Leijsan hade somnat medans jag var iväg, vid ca 18.30 o hon sover fortfarande så jag funderar på om hon somnat för "natten". Jag som tänkte prova smakportion av gröt ikväll, men det får vi skjuta på då.
Imorrn ska vi följa med mina föräldrar ut med båten, så skönt! Sola o bada hela dagen, hoppas inte algerna hunnit fram än..

Torsdag, fredag, lördag får vi nog hålla oss hemma sen för att förbereda inför dopet.
Hoppas ni har det bra!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0