Temafest

Nu är Lucas hemma från dagis. Han låg o morgnade till sig i vagnen när jag kom idag, hade tydligen ätit dåligt för han var jättetrött. Inte så konstigt kanske med tanke på att han var vaken lite inatt.
Menmen, vi har iallafall ätit lite nu, han o jag. Efter att han fått i sig lite mat ville han tydligen kolla på Pingu för han kom springande med dvd-fodralet, så nu sitter han snällt i fåtöljen med en liten skål russin o tittar :)

Jag slumrade till på soffan i nästan en timme innan, det var ganska skönt, men det slår inte sängen.
Hade jag lagt mig i sängen hade bara Sune stått utanför o jamat o krafsat på dörren, sovrummet är förbjudet område för honom.

Idag kom det en rolig inbjudan på posten också, till en vilda västern-fest i Maj.
Morbror fyller 40 o moster fyller 35 så dom ska ha detta tillsammans. Så kul med lite temafester.
Nu har vi ett tag på oss att förbereda kläder o det där, men det slutar säkert med att man är ute i sista minuten som vanligt.

Ska strax ta tag i disken så det ser lite fint ut här när Emanuel kommer hem. Händer inget speciellt ikväll, blir bara mys med lilla familjen :) Verkade inte vara något kul på tv heller så vi får se vad vi hittar på.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0