Vecka 38

Går in i vecka 38(37+0) idag, nu räknas alltså lillan som färdig o kan komma när hon vill.
Bättre att hon kommer när hennes mamma vill tycker jag ;)
Men nu får hon gärna vänta någon dag, tills jag blivit frisk. Annars har jag ingen större ork att föda faktiskt.
Bristningarna blir fler för varje vecka, men jag har ändå inte fått så överdrivet mycket tycker jag. De flesta sitter under magen.
Inte haft så mycket förvärkar senaste dagarna, men gör dom ingen nytta ändå så är det bara skönt att slippa dom.
Basilikateét hoppade jag över igår, o kommer inte dricka nåt idag heller, ifall det nu hjälper till något.
Kanske att jag börjar imorrn igen för då räknar jag med att må bättre, o då ska jag dessutom tvinga ut mig själv på en promenad. Inte ta bilen ner till dagis utan gå både när Lucas ska lämnas o hämtas.

Denna veckan ska vaggan bäddas, babysittern tvättas o väskan packas.
Har just nu lagt lite som ska med i en byrålåda så länge, ifall att det skulle gå snabbt så har jag ju allt på ett ställe o det är bara att slänga ner det i en väska :)
Lucas väska ska packas också för den delen. Så det finns lite till att göra innan det är dags, men det är sånt som inte tar någon tid.
Just det, måste ju ringa om liggdelen också! Det börjar nästan bli lite brått, men det ordnar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0