Torsdag

Idag är Lucas på dagis igen, vi gick ner med pulkan, lättast att ta sig fram så.
Tyvärr måste jag ändå gräva fram bilen sen o köra till barnmorskan, får se till att gå ut i tid för jag vet inte hur långt tid det tar att komma loss :/

Igår kväll satt vi uppe o kollade på andra Arn-filmen, köpte dom för 29 kr/st på Maxi förra veckan.
O jag grät minst 3 gånger under den filmen, inga glädjetårar tyvärr..
Dom var iallafall bättre än vad jag trott, det är inte min typ av film annars.

Jahapp, vad händer annars idag då. Barnmorskan 11.30 för blodtryck, urinprov o lite prat. Hem o äta lunch, kanske baka semlebullar, eller om jag gör det när Lucas är hemma igen. Han ska hämtas 13.30, sen tar vi helg.
Mycket mer händer det nog inte idag, blir det något bakande så blir det iallafall semlor ikväll :)

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0