Torsdag

Godmorgon.
Torsdag idag, en dag närmare helgen :)
Natten har varit sådär, sprungit mycket på toa o dessutom haft ganska mycket förvärkar.
Molandet i ryggen sitter fortfarande i hela tiden, o är lite starkare nu.
Kanske hjälpte det till lite när BM var o pillade igår. Hoppas kan man ju.
Kan även vara min häxbrygd jag drack igårkväll, gjorde te på basilika, hallonblad och nejlikor. Läste om det på någon faktasida o tänkte att det kunde vara värt att prova. Men fy vad äckligt det är, tog en kopp nu på morgonen också. O jag vill inte blanda i en massa onödigt socker. Det går ner iallafall, men det sista får jag tvinga i mig.

Idag kommer mamma hit en sväng o umgås med Lucas o mig.
Annars blir det nog ganska lugnt, inget särskilt planerat. Tvätta lite till kanske, tar ju aldrig slut i tvättkorgen känns det som. O snart blir det ännu mer ;)

Gissa vad Lucas sitter o kollar på just nu? Det behöver jag väl inte ens säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0