Torsdag

Lucas var lika duktig denna natten. La sig själv efter vällingen, låg o pratade lite med ett mjukisdjur vi köpte när vi handlade (för tidig alla hjärtans dag-present), o somnade efter kanske 20 min.
Vaknade sen strax innan 5, låg kvar i sängen, drack upp en flaska välling o somnade om.
Vid halv 8 hör jag att han ligger o sjunger, så då gick jag in o hämtade honom.
Han går alltså inte upp förrän man kommer in till honom, sötunge :)
Får väl se hur länge det varar.

Han var på bättre humör idag iallafall, pigg o glad, så det gick bra med lämningen på dagis.
Men vilken tid det ska ta att komma från bilen o in på dagis, han ska ju känna på all snö o leka med allt som finns på vägen så till slut fick jag bära honom, plus hans väska och ett blöjpaket. Det är tungt, särskilt för mig som nu bär på 16 kilo extra också.
Idag skulle dom små barnen vara inne en stund på morgonen iallafall, de lite äldre skulle till ishallen.
Så han sprang fort in o vinkade hej då till mig.

Jag har inga planer för denna dagen som det ser ut nu, blir väl bara lite småplock o resten vila.
Hoppas att mitt hallonbladste kommer på posten idag, då blir det en kopp med en gång :)

Ha en bra torsdag!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0