Snö, o ännu mera snö

Jävla snö rent ut sagt.
Lucas fick vara hemma idag för det är fortfarande inte skottat på gångvägarna, o jag har tungt att gå som det är redan utan att behöva plumsa i en massa snö. Bilen är jag inte sugen på att ta heller för vägarna är inte särskilt fina, men först o främst måste man ju få bort snön på bilen. Allt är för jobbigt för mig ;)
Imorrn ska det väl vara skottat, o förhoppningsvis ska det inte ha kommit mycket mer, så då får han gå till dagis iallafall.
Blir alltså en dag inne med massa mys istället.

Dom hade inget hallonbladste på hälsokost, fick beställa hem så det kommer nästa vecka.
Annars gick det bra med handling o allt, köpte en hårfärg som heter Golden Honey, så vi får hoppas att den blir bra. Färgar nog på fredag kväll.

Idag gör sammandragningarna ganska ont, ondare än dom gjort innan iallafall. Eller numera kallar jag nog det förvärkar. Några veckor till ska jag behöva stå ut.
Kul att endel har gissat nu, ska skriva upp era gissningar i ett inlägg istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0