Ska jag också bli sjuk?

Älsklingen kom hem med alvedon o tulpaner till mig igår, världens bästa är han :)
Funderar på om jag också börjar bli sjuk, var inte alls pigg igår. Molvärk i ryggslutet under hela dagen, hjälpte lite med alvedon. Fick dessutom huvudvärk framåt kvällen.
Idag känner jag inte av ryggen något, men jag känner mig öm o konstig i hela kroppen, nästan svimfärdig ibland.
Så det är säkert en förkylning eller något på gång.

Än så länge verkar Lucas lite bättre idag, han har inte hostat lika mycket än så länge iallafall. Men snoret rinner konstant på stackarn. Han sov okej inatt, vaknade en gång vid 3 så jag var inne o bäddade om honom o klappade honom på kinden en stund, sen var det bra igen.
Han är ganska pigg för övrigt, ingen feber, men det var nog ändå bäst att jag bestämde mig för att han skulle vara hemma denna veckan. Iofs så var det nog bara han som inte åkt på förkylningen än, men ändå :P

Hade behövt städa o tvätta lite idag, men jag tror inte att jag klarar av det, som det känns nu.
Vi får se hur det känns senare. Ska vila en stund på soffan nu, Pingu är igång så Lucas håller sig nog lugn ett tag.

Slänger även in ett stort grattis till världens bästa Elin som fyller 21 idag! Grattis gumms, vi saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack kära du :) Jag saknar er också! Hoppas att du inte blir sjuk å att lilltjejen snart tittar ut :) Puss på er! <3

2010-02-16 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0