Pingu

Så var den efterlängtade fredagen här igen, tur att veckorna går ganska fort.
Mindre roligt att helgerna går lika fort.

Lucas o jag har tagit det ganska lugnt nu på morgonen, ätit frukost, busat o myst lite.
Nu ville han kolla på Pingu så han sitter som förstenad i sin lilla fåtölj framför tvn.
Tror nog det är dags för hans middagslur snart, o då tänkte jag färga mitt hår.
Så slipper jag besvära Emanuel med det, o om det inte skulle bli bra så ska vi ju till affären i eftermiddag så då får jag köpa ny helt enkelt.
Lite städning får det bli också idag, skönt att ha det gjort innan helgen så man slipper det då.

Tror jag ska kika lite på Pingu jag också nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0