Om man ändå fick sova..

Vad härligt det är att stiga upp vid 7 när man knappt sovit en blund på hela natten..
Hittar verkligen ingen bekväm ställning att ligga i, o ligger jag för länge på en höft så får jag jätteont.
Därför blir det ett himla vridande o vändande för sidan är ju det enda som går att ligga på. Ligger jag på rygg får jag för mycket tyngd över mig från magen känns det som.
Dessutom är jag förkyld nu, men det har jag knappt känt av inatt. Nu däremot är jag täppt o det svider lite smått i halsen, är precis som att det inte brutit ut riktigt, men det har varit så sen i lördags.

Helgen har varit okej, kalas i lördags eftermiddag. Bjöds på god mat o tårta. Kom hem lagom till melodifestivalen började, o då hade jag ont i ryggen o skitjobbig huvudvärk så det var bara att ta 2 alvedon o slänga sig på soffan.
Huvudvärken försvann tack o lov ganska fort. Gick o la mig när det var slut. O tyckte förresten att rätt låtar gick vidare denna gången, helt klart bästa delfinalen hittils.
Söndagen tillbringade jag mestadels i sängen, Emanuel var supergullig o tog hand om allt. Middag, diskning o en gnällig pojk. Jag kände mig lite piggare fram mot kvällen så vi satt uppe o kollade på Die Hard då.

Lucas humör svänger fortfarande lika fort, o det är riktigt jobbigt. Just nu är han pigg o glad iallafall, men man får vara beredd på att han när som helst kan slänga sig ner o skrika. Är det en likadan period som sist han var sjuk ska det gå över till onsdag, jag hoppas det.
Mamma kommer hit idag o underhåller Lucas så jag kan vila upp mig lite till, får se när hon dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0