Mormor-besök

Nu har mamma begett sig hemåt efter ett par timmar med bus här.
Dom var bland annat ute en sväng med pulkan medans jag låg i soffan o kollade på förlossningskliniken.
Så vila har jag fått göra, o jag känner mig ganska pigg nu. Halsen känner jag inte av överhuvudtaget nu, bara näsan som fortfarande rinner o är täppt till o från. Lite smått huvudvärk också.

Bebis borrar ner sig just nu känns det som, riktigt obehagligt, o när den gör det så får jag jätteont i ljumskarna ibland. Precis som att det låser sig på något vis. Kan inte låta bli att grimasera o kvida till när det händer.

Faktiskt fått lite annat gjort idag också, bäddat vaggan o tvättat överdraget på babysittern. Hoppas jag får dit det igen bara, det var ganska jobbigt att få bort nämligen. Därmed har jag alltså bara packning av väskan kvar, o köpa liggdelen till syskonvagnen. Kom på att det egentligen är ganska lugnt, den kommer nog inte behöva användas förrän det är dags för dagis, o första 2 veckorna tänkte jag ha Lucas hemma med oss.

Nu kommer snart älsklingen hem, o då ska det lagas ugnspannkaka.
Sen blir det en vanlig lugn måndagkväll.
Imorrn ska Lucas till dagis, jag ska på utvecklingssamtal där när han lämnas också. O dessutom bjuder dagen på ett barnmorskebesök.

Ha en bra kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0