Misslyckat

Färgningen blev ju helt misslyckad, ser knappt nån skillnad. Golden Honey var det ja..
Får hitta nån bättre i eftermiddag helt enkelt, för jag ville ju bli ljus nu. Men inte så pass ljus som jag var i somras.

Lucas o jag har precis ätit lunch, eller han tyckte inte om min lunch så han åt bara en banan. Får försöka få i honom något annat sen. Nu verkar han inte ha tid att äta ändå, ska försöka få honom att hjälpa mig o städa upp på hans rum. Det kan ju bli roligt ;)

Under helgen har vi lite planer faktiskt.
Imorrn blir det in till stan o kolla kläder till Emanuel o bebisen. (Förra helgens planer som inte gick som det skulle)
På eftermiddagen ska vi hem till mina föräldrar på middag, o vi stannar nog där större delen av kvällen. Tittar melodifestivalen där o så :)
Söndag har vi än så länge inga planer, borde ringa tjejen jag ska köpa liggdel av, skjuter på det hela tiden så jag får väl försöka ta tag i det då kanske.

Nu ska jag dra igång med städningen.
Ha en bra helg.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0