Måndag

Helgen har flugit förbi, men vi har haft det bra.
I lördags blev det en tur in till stan, köpte lite bebiskläder, en tröja till Lucas o ett par jeans till Emanuel.
Efter den lilla rundan gick vi o åt lunch på Åhlens, räksmörgås för mig o Emanuel o pannkakor med sylt o grädde för Lucas. O det mumsade han i sig utan problem.
Han somnade sen i vagnen på väg till bilen, o sov fram till 15 efter någon timme i sängen också.
När han vaknat åkte vi till mina föräldrar där det bjöds på rådjurssadel, fläskytterfilé och rotfruktsgratäng :)
Blev ett par timmar där med trevligt sällskap o melodifestivalen. Inte mycket att ha där förresten, Olas låt var helt okej men resten..
Körde hemåt strax efter 22 o Lucas somnade gott i bilen hem.

Söndag vaknade Lucas vid 8, Emanuel gick upp o tog honom medans jag låg kvar nästan 2 timmar till.
Allmänt seg dag för oss alla 3, blev bara lite tvättande o småplockande, och en tur till affären på eftermiddagen.
Till middag blev det pannkakor för Emanuel var sugen på det, o det gjorde tydligen inte Lucas något att han ätit det dagen innan också för han tryckte in som om det var det sista han åt ;)
Mys framför tvn resten av kvällen.

O nu är det måndag igen, Emanuel jobbar o Lucas är hemma med mig.
Har bara tvättning planerat idag, men det blir nog en runda med dammsugaren också tror jag.
Allmänt trött i huvudet är jag, så det blir lite vila när Lucas sover sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0