Kläder

Kläderna jag beställde från H&M kom redan idag, iallafall 3 linnen jag beställde. Resten kommer i slutet på månaden. Egentligen är nog 2 av dom för stora för dom ska väl inte passa när man är höggravid om det är linnen man tänkt ha när magen är borta :P Det är iofs en modell som ska sitta lite löst så jag tror dom blir bra sen iallafall.

Tycker tiden går så himla fort när Lucas är på dagis, har hunnit vila en stund iallafall, men nu måste jag nog ta tag i hans rum tror jag. O snart är det dags för lunch också.
När Lucas är hemma blir det bara mys, han brukar vara lite småseg när han kommit hem så det är bara att passa på :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vill även passa på att tipsa om tävlingar jag har inne på min blogg, bland annat så kan man vinna en Willvin-skötväska med tillbehör värd 1095 kr! Kika gärna in och var med. Ha en fortsatt underbar dag. Kram Carolina

2010-02-09 @ 11:52:17
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0