Internet-shopping

Nu är Lucas hemma igen, har gett honom lite kräm precis o nu tittar han på Pingu. Det kan han sitta still framför ett bra tag :)
Jag har inte gjort något särskilt annars under dagen, spenderat den mesta tiden framför datorn.
Beställde hem lite kläder ifrån H&M, linnen o sådär. Sånt som funkar att amma i helt enkelt :)
O så blev det två par shorts till Lucas, 29 kr styck :)
Måste bara köpa några nya amnings-bhar också, dom jag har satt inte alls lika bra nu, o dessutom är dom lite slitna.
Det ordnar vi nog till helgen.

När Emanuel kommer hem bär det av till Maxi för storhandling, kanske köper hårfärg idag också. Ska återgå till blond innan förlossningen, inte så blond som jag var innan men ljusare än vad jag är nu iallafall.
Jag ska nog inte vara brunett, tröttnade ganska fort på det..
O det blir nog en sväng till hälsokost också för att köpa hallonbladste som jag tänkte börja dricka lite smått framöver :)

Ha en bra kväll, o gissa gärna när ni tror bebisen kommer. Hade fler läsare än vanligt igår, men bara en kommentar, vilket är ganska snålt kan jag tycka ;)
Iofs så kan det ju vara så att dom inte kommit fram än, verkar vara endel som haft lite strul med blogg.se nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0