Helgplaner

Godmorgon på er.
Idag var Lucas på strålande humör när han lämnades på dagis, fick t.o.m en puss innan jag gick :)
Brukar aldrig vara några problem att lämna honom, men det är ju roligare när han faktiskt tar sig tid att säga hej då, känner jag.

Idag är det ovanligt lugnt i magen, bara någon enstaka förvärk som kom när jag gick innan. Bebisen är också ganska lugn än så länge, bara blivit nån liten puff.
Nu är fredag o lördag planerade iallafall, måste ha något att göra så jag inte bara sitter o väntar på att det ska dra igång.
Så imorrn ska vi äta pizza, sen lämna Lucas hos mina föräldrar där han får sova över natten.
På kvällen blir det bio för Emanuel o mig, Percy Jackson - kampen om åskviggen.
O på lördag blir det Ikea med mina föräldrar, passande nog så är ju Lucas hos dom redan, så vi kan få lite sovmorgon.
Får se hur mycket jag orkar gå där bara, tur att det finns en massa soffor o sängar som man kan slänga sig i en stund när ryggen gör som mest ont.
Men det ska bli superkul iallafall, var ett bra tag sen vi var där sist.

Idag ska jag bara ta det lugnt, storstädningen gjordes ju igår. Kanske sätter igång nån film senare, troligen PS I love you, den är så underbar, o jag kan behöva gråta lite nu när jag är så frustrerad ;)

Ha en bra dag!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0