Fortfarande gravid

Det blev inte mer av mina förvärkar, kom oregelbundet hela dagen. Framåt eftermiddagen blev dom mer regelbunda o jag låg på soffan ett bra tag. Avtog igen lagom till jag skulle lägga mig o sen dess har dom kommit lite som dom vill.
Tog en extra promenad när jag lämnat Lucas idag också. Kallare idag, men ändå rätt skönt för solen kikar fram lite bakom molnen.

Har planer på att städa idag, o tvätta nån maskin blir det väl också.
Soffliggande när förlossningskliniken börjar vid 13.25 o en timme framåt, sen är det dags att hämta hem Lucas.

Storhandling i eftermiddag, som jag inte alls orkar egentligen, men vad gör man.

Nu ska jag återgå till farmville en stund innan jag drar igång här.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0