Första natten

Jag bestämde mig för att plocka bort ena sidan på Lucas spjälsäng igår, vi har ju planer på att köpa en vanlig säng till honom snart så jag tänkte att han skulle få vänja sig nu.
Var helt säker på att han skulle gå upp flera gånger, men han la sig självmant efter vällingen o somnade efter kanske 10 min. Inget spring alls alltså. Han vaknade sen vid 4 imorse, men han gick inte upp, utan låg o väntade på att jag skulle komma. Då ville han tydligen ha välling, sen somnade han om igen efter det. O vaknade strax efter halv 8.
Han blev lite förvånad igår förresten, när han lagt sig. Har nämligen ställt den ena spjälsidan mot väggen så länge eftersom jag inte vet var jag ska göra av den. Då pekade han på den o pratade lite på sitt egna språk, precis som att, "ska du inte stänga in mig också?" :P
Hur som helst, trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde, men detta var ju bara en natt.

Idag var han på lite konstigt humör, jätteglad när vi gick upp men helt plötsligt sur när vi skulle på med ytterkläderna. Sen tjurade han tills en av fröknarna busat upp honom lite. Han kanske inte ville till dagis egentligen :/ Men han gav mig en puss o vinkade när jag skulle gå så då var det iallafall inga problem längre, förutom att man absolut inte fick ta nappen ifrån honom.

Jag har precis ätit lite frukost, o ska sätta igång med allt som ska göras på facebook nu, spelar ju endel spel där för att fördriva tiden. Vid 13 ska jag vara hos barnmorskan, o idag skulle hon klämma extra på magen eftersom hon nu måste fastställa hur lillan ligger. Uppdaterar när jag hämtat Lucas på dagis sen :)
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi... så roligt att han reagerade så... =) Så söt!



Jo, var på en anställningsintervju igår! Nu i efterhand är det en massa saker som jag tycker gick mindre bra! Så blir säkert inte jag som får jobbet... Men har man lyckats komma på en intervju, då måste man ju bara lyckas igen! =)



Väntar med spänning på uppdatering efter barnmorske-besöket! KRAM

2010-02-10 @ 12:29:54
URL: http://cakedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0