Dåligt med sömn

Trots att det bara blev en liten tur på stan är jag helt slut i min rygg nu. Men så är det, bara att stå ut lite till.
Blev lunch på McDonalds idag innan John skulle till skolan, Lucas var lite småtjurig men han åt väl iallafall hälften av sin Happy Meal. Han somnade sen i vagnen strax efter att vi gått därifrån.
Gick in på Partaj en runda o kollade maskerad-kläder bland annat till Western-festen i Maj, dom har ju endel kul, men samtidigt känns det onödigt att lägga pengar på någon som troligtvis bara används en gång. Man kan iofs sälja det vidare. Vi får se, ska kika vidare, gott om tid ju :)

Innan vi åkte hem blev det också en sväng in på Elit-choklad där mamma köpte lite gott till Lucas som han ska få imorrn o så köpte hon lite choklad till pappa också.
Sen gick vi in på Gylles där mamma handlade vaniljhjärtan som vi fikade på när vi kom hem.
Fick mitt hallonbladste på posten idag, så det har druckits en kopp, blir väl en till ikväll tror jag :)
Gott var det iallafall.

Lucas hade behövt sova lite till, han sov som sagt lite i vagnen o i bilen på väg hem, men det räcker ju inte.
O han vill inte gå o lägga sig nu heller, har frågat honom flera gånger. Så vi får väl se om han klarar att hålla sig vaken till 20 ikväll. Hans sömn blir alltid lite rubbad när man åker iväg mitt på dan.
Skulle ha åkt iväg o handlat godis o så snart, men Emanuel ordnar det på väg från jobbet, med tanke på att Lucas inte är så pigg så hade det bara blivit jobbigt att åka iväg allihop.

I helgen har vi ingenting planerat, vilket faktiskt känns ganska skönt för jag har egentligen ingen ork att göra något. Blir lite extra mys på söndag iallafall, men inget vi kommer "fira". Har ju 5-årsdag den 14:e Mars (Bf-datumet), så det firas mer då, troligtvis.
Önskar alla en trevlig helg!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej! Vi har lämnat Wilma hemma hos mamma nu! Hon ska vara där till och med måndag!



Tänkte bara säga att ni kan väl åka bort en runda dit, för Wilma gör inget än att pratar om Lucas... :-) Hon skulle bli såå glad om hon fick leka lite med honom!



Kram kram

2010-02-13 @ 09:42:08
URL: http://cakedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0