Dagis-killen

Det tog ett tag att få med sig Lucas hem idag. Det första han gjorde när han såg mig var att vinka hejdå, till mig alltså ;P
Så jag lät honom leka en halvtimme till, satt bredvid o kikade på.
Nu har vi iallafall varit hemma en stund, o som vanligt springer Lucas direkt o hämtar Pingu-dvdn. Kanske dags att köpa någon mer film, något med bilar t.ex för det är han ju också jätteglad för. Pingu börjar bli lite uttjatad nu tycker jag allt.
Men visst, det är ju skönt att veta var man har honom förstås.

Jag har bara städat Lucas rum idag, annars har jag inte fått någonting gjort.
Men nu tänkte jag sätta igång en maskin tvätt iallafall så man gjort nån nytta.
Snart kommer älsklingen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0