Blåsiga staden

Behöver jag säga att även denna natten gick kanon :)
Men som sagt, jag ska nog inte ropa hej än..

Idag sov vi till halv 9, har sen kollat på Pingu o fixat till oss lite.
Mamma o John kommer strax så då bär det av in till stan en runda, inget vidare väder till att gå där inne kanske, kallt o blåsigt men skitsamma. Jag orkar inte sitta hemma.

Ska se om jag kan få i Lucas litegrann att äta me innan vi åker, annars blir han nog hungrig när vi går där inne.
När Emanuel kommit hem blir det en sväng till affären för att handla lite gott till kvällen o dessutom lite god mat vi ska ha på söndag, är inne på att göra grillspett :)
Sen blir det en lugn kväll framför tvn.

Ha en bra fredag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0