Barnmorske-besök

Nu körde mamma precis, o jag har lagt Lucas. Han har inte sovit nånting nu på dagen så han var dötrött o lär sova till iallafall 17 nu kan jag tänka mig.
Det gick bra hos barnmorskan.
Blodtryck o urinprov såg fint ut.
Vikten ligger på +15 kg.
Sf-måttet var 34, o hjärtljuden ligger på 140.
Fortfarande fixerad med huvudet.
Pratade lite om förlossning också idag, hur jag upplevde förra förlossningen o sådär.
Ingen rädsla alls här inför att föda utan det är bara något jag ser fram emot. Det häftigaste o finaste man kan vara med om. Förhoppningsvis får jag väl vara med om att värkarna startar hemma denna gången, sist blev jag ju igångsatt pga preeklampsi på BF+2.

Nog om det.
Fick nyss ett sms om att jag har ett paket från TeliaSonera att hämta ut i Jämjö? För det första har jag inte beställt något från Telia, vi har inget abonnemang eller liknande därifrån så jag har ingen aning om vad det är.
O för det andra så kommer paket som jag beställt till Q8 i Lyckeby eftersom det är här jag bor.
Kommer iallafall inte hämta ut det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0